چوبینه, بهنود, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده, کامبیز. (1401). طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران. , 15(4), 643-653. doi: 10.22059/jed.2022.342623.653949
بهنود چوبینه; محمد علی عبدالوند; کامبیز حیدرزاده. "طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران". , 15, 4, 1401, 643-653. doi: 10.22059/jed.2022.342623.653949
چوبینه, بهنود, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده, کامبیز. (1401). 'طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران', , 15(4), pp. 643-653. doi: 10.22059/jed.2022.342623.653949
چوبینه, بهنود, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده, کامبیز. طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران. , 1401; 15(4): 643-653. doi: 10.22059/jed.2022.342623.653949


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب