مزروعی نصرابادی, اسماعیل, فتاحی, حمیدرضا, دولتشاه, پیمان. (1399). تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی. , 13(1), 141-160. doi: 10.22059/jed.2020.297473.653266
اسماعیل مزروعی نصرابادی; حمیدرضا فتاحی; پیمان دولتشاه. "تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی". , 13, 1, 1399, 141-160. doi: 10.22059/jed.2020.297473.653266
مزروعی نصرابادی, اسماعیل, فتاحی, حمیدرضا, دولتشاه, پیمان. (1399). 'تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی', , 13(1), pp. 141-160. doi: 10.22059/jed.2020.297473.653266
مزروعی نصرابادی, اسماعیل, فتاحی, حمیدرضا, دولتشاه, پیمان. تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی. , 1399; 13(1): 141-160. doi: 10.22059/jed.2020.297473.653266


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب