1.

شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاک‌چین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر

صفحه 1-20
احسان چیت ساز؛ محمد قربانی حصاری؛ هشام فیلی

2.

شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه

صفحه 21-40
نگار خسروی؛ کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی پور؛ سید مجتبی سجادی

3.

طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 41-60
محمد هادی باقری؛ محمد علی عبدالوند؛ سید جمال الدین طبیبی؛ بهناز خدایاری

4.

ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 61-79
تورج کریمی؛ آصف ( ut) کریمی؛ علی اصغر سعدآبادی؛ سعید رمضانی

5.

تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی

صفحه 81-100
بهاره مافی؛ قنبر محمدی الیاسی؛ مرتضی رضایی زاده

6.

رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز

صفحه 101-118
مریم حسین زاده نباتی؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

7.

بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران:

صفحه 121-140
شیوا مرادی؛ نادر نادری؛ سهراب دل انگیزان

8.

تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی

صفحه 141-160
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ حمیدرضا فتاحی؛ پیمان دولتشاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب