شراعی, فاطمه, کلابی, امیرمحمد, خدادادحسینی, سید حمید. (1399). تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک. , 13(3), 421-440. doi: 10.22059/jed.2020.305000.653391
فاطمه شراعی; امیرمحمد کلابی; سید حمید خدادادحسینی. "تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک". , 13, 3, 1399, 421-440. doi: 10.22059/jed.2020.305000.653391
شراعی, فاطمه, کلابی, امیرمحمد, خدادادحسینی, سید حمید. (1399). 'تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک', , 13(3), pp. 421-440. doi: 10.22059/jed.2020.305000.653391
شراعی, فاطمه, کلابی, امیرمحمد, خدادادحسینی, سید حمید. تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک. , 1399; 13(3): 421-440. doi: 10.22059/jed.2020.305000.653391


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب