1.

Analyzing the interaction of key factors of Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on Dynamic Capabilities Using An integrative meta-synthesis and interpretive structural modeling (ISM) approach

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 20-40
Ayoub Mohammadian؛ Seyed Hamed Vares؛ Nastaran Hajiheydari؛ Datis Khajeheian؛ Mohammad Kargar Shouraki

2.

Designing a Knowledge Management Excellence Model Based on Interpretive Structural Modeling

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 351-374
Mirza Hassan Hosseini؛ Mehdi Akbari

3.

Designing hierarchical model for risk mitigation in project supply chain based on meta-synthesis (Case Study: Fars Gas Company)

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 591-614
Ali Mohammadi؛ Ali Naghi Mosleh Shirazi؛ Mohammad Bagher Ahmadi؛ Payam Shojaei

4.

Developing an Interpretive Structural Modeling(ISM) in order to Achieve Agility via Information Technology in Manufacturing Organization

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 115-134
Ali Mohammadi؛ Yasser Amiri

5.

Developing the Change Management Model in Outsourcing of IT Services: Using Interpretive -Structural Modeling (ISM)

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 405-425
Mona jami Poor؛ Mohammadhossein Sherkat؛ Hamid Reza Yazdani

6.

Identifying and leveling the effective factors on the development of heritage sports tourism based on Interpretive Structural Modeling Approach (ISM)

دوره 13، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-19
Reza Heydari؛ Mohammad Keshtidar؛ Seyed Morteza Azimzadeh؛ Mahdi Talebpour؛ Haywantee Ramkissoon

7.

ارائه مدل رفتارهای ایثارگرانه رهبران در سازمان؛ رویکرد ساختاری تفسیری

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 511-534
امیرحسین عبداله‌زاده؛ سیدمحمد مقیمی؛ حسین ایمانی

8.

ارزیابی کیفیت طرح‌های جامع شهری با رویکرد تلفیقی ISM و ANP (مورد مطالعه: طرح بازنگری در طرح جامع پولادشهر (مصوب ۱۳۹۰))

دوره 9، شماره 2، مهر 1396، صفحه 245-274
مهدی حسینی دهاقانی؛ میثم بصیرت

9.

بررسی نقش مؤلفه‌های اساسی حکمرانی هوشمند در تحقق شهر هوشمند با روش ISM (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 535-561
علی اصغر پورعزت؛ طیبه عباسی؛ شهریار مقصودی کناری؛ محمد مهدی نامدار جویباری

10.

شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 591-609
هستی چیت سازان؛ مهران رضوانی؛ رضا بافکر دوست آباد

11.

طراحی مدل ساختاری تفسیری پیشران‌های سازمان شرنگ‌آلود

دوره 16، شماره 2، تیر 1397، صفحه 347-367
سلطنه اسدزاده؛ مصطفی هادو‏ی‌نژاد

12.

کیوتوریسم؛ روشی در راستای برندسازی شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1403
مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی

13.

مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب