1.

A New Meta-heuristic Algorithm based on Multi-criteria Decision Making to Solve Community Detection Problem

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 283-308
Vahid Baradaran؛ Amir Hossein Hosseinian؛ Reza Derakhshani

2.

Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 237-252
Nastaran Hajiheidari؛ Amir Khanlari؛ Hamid Reza Reyhani

3.

How about another joke from the Covid-19 Pandemic in Iran

دوره 5، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 25-40
Aref Shayganmehr؛ Fatemeh Hazratian

4.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، پاییز 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

5.

Mass Media vs. the Mass of Media: A Study on the Human Nodes in a Social Network and their Chosen Messages

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2019، صفحه 23-42
Shaho Sabbar؛ Donald Matheson

6.

Segmenting Costumers Based on Their Reactions to Social Networks Marketing on Instagram

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 571-586
Rashin Ghahreman؛ Masoud Keimasi؛ Ali Heidari

7.

Social Media and Social Mobility: Exploring the Role of Social Networks in the 2018 Boycott Campaign in Morocco

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2019، صفحه 59-78
Ayyad Echine

8.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

9.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

10.

الگوی ریسک‌های ورود سازمان‌های عمومی به شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 617-644
سمیه رمضان لواسانی؛ مهدی خیراندیش

11.

بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مشارکت بر محرومیت اجتماعی زنان (مورد مطالعه: زنان شهر ارومیه)

دوره 8، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 253-272
مریم سیدزاده طلاتپه؛ سیدمحمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

12.

بررسی رابطة بین مؤلفه های سرمایة اجتماعی و مشارکت ورزشی در میان نوجوانان

دوره 5، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 109-127
مهربان پارسا مهر؛ مستانه بلگوریان؛ محسن سعیدی مدنی

13.

بررسی رابطۀ جامعه‌پذیری و هویت جنسیت (مطالعۀ موردی: دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور دزفول)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 333-348
داریوش رضاپور؛ حسن چنانی نسب؛ رحمان باقری

14.

بررسی نحوة به‌کارگیری ارزش‌ها و توسعة ارزش‌های مشترک جهت افزایش سرمایة اجتماعی افراد تأثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 8، شماره 1، بهار 1400، صفحه 151-179
مهدی صدرزاده؛ مونا بیات؛ مریم اخوان خرازیان

15.

تحلیل تأثیر رسانه‌های جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 462-477
طاهره صادقلو؛ فهیمه جعفری؛ حمیده محمودی

16.

تحلیل مقایسه‌ای شبکۀ روابط رسمی و غیررسمی پژوهشگران (مورد مطالعه: پژوهشکدۀ گردشگری جهاد دانشگاهی)

دوره 4، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-450
علی اکبر مجدی؛ حمید مسعودی؛ مهسا صادقی‌‌نژاد

17.

"تولدی دیگر": مطالعه کیفی پدیده‌ی نوظهور صنایع‌دستی مدرن در عصر شبکه‌ها

دوره 10، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 189-229
سارا شریعتی؛ زینب شفیعی

18.

رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی

دوره 10، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 299-318
پروانه گلرد؛ مریم حسینی؛ الهه عسگری

19.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

20.

رفتارهای پرخطر پیامد عضویت در شبکه‌های مجازی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گنبد کاووس)

دوره 8، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 149-169
علیرضا قربانی؛ مصطفی خسروی

21.

روند‌ معناسازی در تقابل تهیدستان شهری و دولت: مطالعه شهر تهران 1358-1345

دوره 8، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 1-21
احمد نادری؛ آریاسپ دلورانی

22.

سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 52، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 147-163
عیسی برقی

23.

سنجش رابطه شبکه‌های اجتماعی و رفتار سیاسی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه اصفهان

دوره 11، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 223-236
سیدجواد امام‌جمعه‌زاده؛ زهرا صادقی نقدعلی؛ رضا محموداوغلی؛ محمودرضا رهبرقاضی

24.

شبکه‌های مجازی، گزینش عقلانی و مشارکت سیاسی آنلاین

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 33-57
یعقوب احمدی؛ پروین علی‌پور

25.

شناخت انگیزه استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام

دوره 52، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 79-107
معصومه لطیفی؛ نصرت ریاحی نیا؛ یحیی قائدی؛ محمود بابائی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.