1.

A New Meta-heuristic Algorithm based on Multi-criteria Decision Making to Solve Community Detection Problem

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 283-308
Vahid Baradaran؛ Amir Hossein Hosseinian؛ Reza Derakhshani

2.

Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 237-252
Nastaran Hajiheidari؛ Amir Khanlari؛ Hamid Reza Reyhani

3.

How about another joke from the Covid-19 Pandemic in Iran

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 25-40
Aref Shayganmehr؛ Fatemeh Hazratian

4.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

5.

Mass Media vs. the Mass of Media: A Study on the Human Nodes in a Social Network and their Chosen Messages

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 23-42
Shaho Sabbar؛ Donald Matheson

6.

Monitoring Social Networks in Phase I using Zero-Inflated Poisson Regression Model

دوره 56، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 57-72
Narges Motalebi؛ Mohammad Saleh Owlia؛ Amirhossein Amiri؛ Mohammad Saber Fallahnezhad

7.

Segmenting Costumers Based on Their Reactions to Social Networks Marketing on Instagram

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 571-586
Rashin Ghahreman؛ Masoud Keimasi؛ Ali Heidari

8.

Social Media and Social Mobility: Exploring the Role of Social Networks in the 2018 Boycott Campaign in Morocco

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 59-78
Ayyad Echine

9.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

10.

اثربخشی مداخله آموزشی سواد سلامت مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر کیفیت زندگی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

دوره 56، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-12
عاطفه نوری‌زاده قصری؛ سید علی‌اکبر فامیل روحانی؛ نصراله عرفانی

11.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

12.

الگوی ریسک‌های ورود سازمان‌های عمومی به شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 617-644
سمیه رمضان لواسانی؛ مهدی خیراندیش

13.

بحران اعتماد اجتماعی در سیالیت شبکه‌های اجتماعی بررسی اعتماد اجتماعی از خلال واکنش افراد در توییتر به برجام

دوره 12، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 103-135
سیدمهدی اعتمادی فرد؛ سیدمهرداد اسلامی؛ غزاله حسینی

14.

بررسی اثر بخشی بازخورد همسالان در یادگیری زبان انگلیسی در محیط وب2.0 (بازخورد همسالان2.0)

دوره 11، شماره 3، آبان 1400، صفحه 556-570
الهام اکبری

15.

بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مشارکت بر محرومیت اجتماعی زنان (مورد مطالعه: زنان شهر ارومیه)

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 253-272
مریم سیدزاده طلاتپه؛ سیدمحمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

16.

بررسی رابطة بین مؤلفه های سرمایة اجتماعی و مشارکت ورزشی در میان نوجوانان

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 109-127
مهربان پارسا مهر؛ مستانه بلگوریان؛ محسن سعیدی مدنی

17.

بررسی رابطۀ جامعه‌پذیری و هویت جنسیت (مطالعۀ موردی: دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور دزفول)

دوره 8، شماره 3، مهر 1395، صفحه 333-348
داریوش رضاپور؛ حسن چنانی نسب؛ رحمان باقری

18.

بررسی نحوة به‌کارگیری ارزش‌ها و توسعة ارزش‌های مشترک جهت افزایش سرمایة اجتماعی افراد تأثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 151-179
مهدی صدرزاده؛ مونا بیات؛ مریم اخوان خرازیان

19.

پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 143-166
طاهر روشندل اربطانی؛ باقر ساروخانی؛ علیرضا محمدپور

20.

پیش بینی سلامت روان براساس اضطراب و تغییر سبک زندگی ناشی از کرونا در بین خانواده های شهر یاسوج

دوره 2021401، شماره 5، اسفند 1400، صفحه 1-23
ندا خداکرمیان گیلان؛ آزاد امیدوار

21.

تأثیر مصرف فرهنگی بر نگرش دختران به روابط دوستی دختر و پسر

دوره 20، شماره 4، دی 1401، صفحه 633-662
مرجان رشوند سرخکوله؛ فاطمه وجدانی

22.

تحلیل تأثیر رسانه‌های جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)

دوره 9، شماره 3، آذر 1397، صفحه 462-477
طاهره صادقلو؛ فهیمه جعفری؛ حمیده محمودی

23.

تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی

24.

تحلیل مقایسه‌ای شبکۀ روابط رسمی و غیررسمی پژوهشگران (مورد مطالعه: پژوهشکدۀ گردشگری جهاد دانشگاهی)

دوره 4، شماره 3، مهر 1396، صفحه 429-450
علی اکبر مجدی؛ حمید مسعودی؛ مهسا صادقی‌‌نژاد

25.

ترسیم نقشه تولیدات علمی کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی در پایگاه اطلاعاتی وب‌آوساینس

دوره 56، شماره 3، مهر 1401، صفحه 81-98
مهدی محمدی؛ حمیده الماسی راد؛ جعفر عباداله عموقین؛ زینب صیامی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب