1.

Assessing the Information Technology Alignment in Business based on Combined Indicators(A Survey of OPIC)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 135-164
Alireza Aliahmadi؛ Davood Karimzadegan Moghadam؛ Hamidreza Izadbakhsh؛ Reza Ghourchian

2.

Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 124-134
Nataliia Savytska؛ Vitalina Babenko؛ Hanna Chmil؛ Olha Priadko؛ Iryna Bubenets

3.

ارائه چارچوب خدمات توسعه کسب‌وکار (BDS) شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مرداد 1402
محمد خادمی کله لو؛ سید محمد صاحبکار خراسانی؛ میلاد پور زارع

4.

ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 681-700
سیدمحمد مقیمی؛ حسین خنیفر؛ محمدمهدی اردی بهشت؛ سیدمهدی شریفی

5.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

6.

بحثی در شورایی شدن فتوی

دوره 40، شماره 2، مرداد 1387
علی مظهر قراملکی

7.

بررسی عقد مضاربه و تطبیق آن با قانون عملیات بانکی بدون ربا

دوره 47، شماره 2، دی 1393، صفحه 215-229
سید محمدرضا امام؛ حسین داورزنی؛ سیدمحمد رضوی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 61-133
مجتبی المیری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ علیرضا نصر اصفهانی؛ محمد رحیمی

9.

بررسی وضعیت بازرگانی خارجی مبلمان در ایران

دوره 4، شماره 1، اسفند 1387
علی فتح‌اله زاده؛ سعید امیری؛ کاظم دوست‌حسینی؛ مهدی فائزی‌پور

10.

تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 121-139
مهدی علیزاده؛ سید رضا حجازی؛ رامین کاشف آذر

11.

تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24
رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی

12.

خسارت دیر کرد از منظر فقهی

دوره 40، شماره 2، مرداد 1387
علی مظهر قراملکی؛ سید مسلم حسینی ادیانی

13.

روش‎های تأمین مالی کارآفرینی اجتماعی

دوره 19، شماره 1، 1396، صفحه 119-138
محمد عزیزی؛ مریم ملایجردی

14.

سنجش عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای زنان کارآفرین در روستاهای شهرستان میانه

دوره 12، شماره 4، دی 1393، صفحه 545-558
غلامحسین حسینی نیا؛ احمد یعقوبی فرانی؛ رضا سیدین

15.

شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 317-336
محمد عزیزی؛ علی گودرزی

16.

شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 217-202
نجف اقایی؛ فرشید کشاورز؛ محمدرضا برومند

17.

طراحی الگوی پایدارسازی کسب و کارهای خرد اجتماعی مددجویان کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 23-39
منوچهر رزمجو؛ طهماسب مقصودی

18.

طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو)

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 421-438
سعیده حنفی؛ سینا نعمتی زاده؛ بابک ضیاء؛ جلال حقیقت منفرد

19.

طراحی شاخص های سنجش مفهوم عادت واره کسب و کار(مورد مطالعه شرکت‌های رشد و دانش‌بنیان دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 779-804
سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمنی

20.

فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 99-119
امیرحسین محمدی نیا؛ محمد مهدی مهتدی؛ غلامحسین نیکوکار

21.

فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 353-369
مهدی علیزاده؛ سارا سهیلی؛ وحیده بامشاد

22.

مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 291-303
حوریه دهقان پوری؛ میرمحمد کاشف؛ محمدرسول خدادادی

23.

مطالعه تطبیقی در ارائه الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مرغداری ایران

دوره 54، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 185-200
بهزاد هدایت پور افشاری؛ سعید صفاریان همدانی؛ مریم تقوایی یزدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب