1.

Factors Effecting the Adoption of E-Learning: An Empirical Study of Libyan Universities

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 95-117
GholamReza Zandi؛ Husam A. E. Lahrash؛ Fadya Ramadan Shakhim

2.

Modeling the Relationship between Sense of Place, Social Capital and Tourism Support

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 547-572
Fatemeh Azizi؛ Fatemeh shekari

3.

Psychological Capital: The Role of Attachment (Case Study: Tehran Children’s Hospital)

دوره 13، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 95-115
Kamyar Raissifar؛ Mohammad Reza Akhavan Anvari

4.

Statistical analysis of relationship between key success factors of Six Sigma In Iranian companies

دوره 44، شماره 1، تیر 2010
Shesam Zegordi؛ Samaneh Bagheri؛ Javad Attarian

5.

The Effect of Electronic Services Quality on Trust-Building in Online Customers of Tehran’s Brokerage Firms

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 47-68
Ali Asghar Sajedi Far؛ Mohammad Rahim Esfidani؛ Mohammad Hosein Vahdatzad؛ Meysam Mahmoudi Azar

6.

The Effect of E-readiness on Organizational ‎Forgetting

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 187-208
Seyed Yaghoub Hosseini؛ Ali Raghibzadeh؛ امین قائمی

7.

The Impact of Business Intelligence (BI) Competence on Customer Relationship Management (CRM) Process: An Empirical Investigation of the Banking Industry

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 209-234
Ali Mortezaei؛ Mohamad Sadegh Sangari؛ Salman Nazari-Shirkouhi؛ Jafar Razmi

8.

ارائة چارچوب بررسی وضعیت بانک‌های ایرانی از لحاظ رقابت‌پذیری: به‌کارگیری پارادایم S-C-P

دوره 48، شماره 3، آذر 1392، صفحه 149-164
عباس ابراهیمی؛ محسن نظری

9.

ارائه مدل فرایند اجرای رویکرد مدیریت دولتی در برنامه‌های توسعه ایران با استفاده از راهبرد پژوهش ترکیبی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 387-418
هادی محمدزاده سلطانمرادی؛ طاهره فیضی؛ مسعود گرامی پور؛ مهدی یداللهی

10.

ارائۀ مدل مفهومی برای انتخاب تأمین‌کنندگان پایدار (مطالعۀ موردی: شرکت سایپا)

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 767-784
عبدالحمید صفائی قادیکلائی؛ مهرداد مدهوشی؛ احمد جمالیان

11.

ارتباط هوش هیجانی مربیان با احساس خودسودمندی و اضطراب رقابتی دختران ورزشکار نخبۀ تنیس روی میز کشور

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 113-130
زهرا اسکندری؛ یعقوب بدری آذرین؛ حمید جنانی

12.

ارزیابی رابطه کشاورزی پایدار و توسعه پایدار روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان فسا)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 688-703
سید هدایت الله نوری؛ عباس امینی؛ حمزه رحیمی

13.

ارزیابی نقش مدیریت در عملکرد تعاونی‌های تولید روستایی مورد نمونه: استان اصفهان

دوره 50، شماره 3، مهر 1398، صفحه 531-548
مریم نجفی؛ هدایت الله نوری؛ امیرمظفر امینی

14.

الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 13-29
افضل السادات حسینی؛ فرناز مهدی پور مارالانی

15.

بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 521-546
میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی؛ عزت الله جمشیدی

16.

بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 555-574
رضا شافعی؛ عادل صلواتی؛ رودابه جهانیان

17.

بررسی ارتباط هوش هیجانی با قصد کارآفرینانه مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه تهران

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 421-441
عبداله احمدی کافشانی؛ علی ناظمی

18.

بررسی رابطه بحران مالی پیش‌بینی شده و رویکردهای مدیریت سود با استفاده از معادلات ساختاری

دوره 20، شماره 4، 1397، صفحه 467-488
علی آشتاب؛ حمید حقیقت؛ غلامرضا کردستانی

19.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی

دوره 1، شماره 1، مهر 1393، صفحه 81-99
احمد عربشاهی کریزی

20.

بررسی رابطۀ عوامل روان‌شناختی (افسردگی، ویژگی‌های شخصیتی، حمایت عاطفی) با عملکرد حافظۀ رویدادی و معنایی در سالمندی: نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 17-36
عطیه سادات متقی قمصری؛ جواد حاتمی؛ هادی بهرامی احسان؛ مسعود لواسانی

21.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

22.

بررسی نقش عملکرد شبکه‌های NGOs محیط زیستی بر اقدامات کارآفرینانه در NGOs محیط زیستی ایران

دوره 39، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 63-72
سید محمد مقیمی؛ امیر علم بیگی

23.

پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303
سید محمد جواد رجالی؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی

24.

پیکر بندی کارآفرینی سازمانی در توسعه یادگیری سازمانی در سازمان ترویج کشاورزی ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری

دوره 43، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 715-725
امیر علم بیگی؛ ایرج ملک محمدی؛ سید محمد مقمی

25.

تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)

دوره 19، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-24
حسین خنیفر؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی اصغر رشید

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.