1.

بررسی میزان رویت پژوهشگران ایرانی در شبکه‏های اجتماعی: موردکاوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 321-337
حمیده اسدی؛ نادر نقشینه؛ مریم نظری

2.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

3.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

4.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

5.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.