1.

ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 301-328
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

2.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

3.

بررسی میزان رویت پژوهشگران ایرانی در شبکه‏های اجتماعی: موردکاوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 321-337
حمیده اسدی؛ نادر نقشینه؛ مریم نظری

4.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

5.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

6.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

7.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

8.

شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 249-228
مهرداد احمدی؛ ماریا ذوالفقاری

9.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب