سیف اللهی, ناصر, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان. , 8(4), 1-12. doi: 10.22059/jut.2021.325173.910
ناصر سیف اللهی; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان". , 8, 4, 1400, 1-12. doi: 10.22059/jut.2021.325173.910
سیف اللهی, ناصر, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). 'تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان', , 8(4), pp. 1-12. doi: 10.22059/jut.2021.325173.910
سیف اللهی, ناصر, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان. , 1400; 8(4): 1-12. doi: 10.22059/jut.2021.325173.910


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب