1.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

2.

سنجش شبکه برند سازی بافت تاریخی شهرها با رویکرد گردشگری مطالعه موردی: شهر دزفول

صفحه 13-27
الیاس مودت

3.

تبیین راهبردهای توسعه گردشگری با تأکید بر مزیت‌های رقابت‌پذیری مطالعه موردی: شهرستان سقز

صفحه 29-42
صادق برزگر؛ محمدتقی حیدری؛ محمد رسولی

4.

تحلیل تطبیقی از تفاوت‌های فضایی گذران اوقات فراغت در مناطق کلان‌شهر تهران نمونه موردی: منطقه 19 و 22

صفحه 43-57
نرگس احمدی فرد؛ سید بهفر میرافضل؛ علی موحد

5.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران

صفحه 59-71
عبدالمجید احمدی

6.

شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی توسعه گردشگری شهر سنقر

صفحه 73-86
مهران معتمدی؛ زرین فخار؛ فرزاد مافی

7.

تبیین مؤلفه‌های گردشگری خلاق پایدار در کریدورهای طبیعی شهری مطالعه موردی: محور زاینده‌رود اصفهان

صفحه 87-102
فائزه محقق؛ مسعود تقوایی؛ نگین صادقی

8.

سنجش معیارهای سرزندگی در مکان‌های تاریخی با تأکید بر رویکرد توسعه گردشگری میراثی مطالعه موردی: سراهای تاریخی منطقه 12 تهران

صفحه 103-115
آزاده بیطرف؛ زهراسادات سعیده زرآبادی؛ حسین ذبیحی

9.

بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده مقصد و انگیزه سفر گردشگران به آذربایجان شرقی

صفحه 117-127
محمد نجارزاده؛ مسعود آزادوار؛ محمد رضا اسدی زارچ

10.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شهر خلاق گردشگری در شهر بابلسر

صفحه 129-168
ندابیگم شریفیان؛ فرشته احمدی؛ امیر گندمکار؛ محمد مسعود؛ حمید صابری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب