سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. (1401). تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی. , 1(1), 30-52. doi: 10.22059/mmr.2022.87742
آیدین سلام زاده; مهدی تاج پور; الهه حسینی. "تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی". , 1, 1, 1401, 30-52. doi: 10.22059/mmr.2022.87742
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. (1401). 'تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی', , 1(1), pp. 30-52. doi: 10.22059/mmr.2022.87742
سلام زاده, آیدین, تاج پور, مهدی, حسینی, الهه. تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی. , 1401; 1(1): 30-52. doi: 10.22059/mmr.2022.87742


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب