1.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، پاییز 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

2.

ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918
عارفه بردبار؛ ندا عبدالوند؛ نسیم غنبر طهرانی؛ سعیده رجائی هرندی

3.

بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794
سید محمدباقر جعفری؛ پگاه سادات حبیبی؛ زهرا محمدی دورباش

4.

تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192
حسین معینی؛ مونا جامی پور؛ فاطمه ابراهیمی دلاور

5.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

6.

طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876
محمدرضا فلاح؛ مونا جامی پور؛ غزاله طاهری

7.

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

8.

عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120
مهدی دشتی؛ علی صنایعی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.