فلاح, محمدرضا, حمیدی زاده, علی. (1402). ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب. , 15(3), 506-530. doi: 10.22059/jibm.2022.347379.4433
محمدرضا فلاح; علی حمیدی زاده. "ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب". , 15, 3, 1402, 506-530. doi: 10.22059/jibm.2022.347379.4433
فلاح, محمدرضا, حمیدی زاده, علی. (1402). 'ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب', , 15(3), pp. 506-530. doi: 10.22059/jibm.2022.347379.4433
فلاح, محمدرضا, حمیدی زاده, علی. ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب. , 1402; 15(3): 506-530. doi: 10.22059/jibm.2022.347379.4433


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب