دشتی, مهدی, صنایعی, علی. (1397). عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی. , 10(1), 97-120. doi: 10.22059/jibm.2018.228507.2508
مهدی دشتی; علی صنایعی. "عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی". , 10, 1, 1397, 97-120. doi: 10.22059/jibm.2018.228507.2508
دشتی, مهدی, صنایعی, علی. (1397). 'عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی', , 10(1), pp. 97-120. doi: 10.22059/jibm.2018.228507.2508
دشتی, مهدی, صنایعی, علی. عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی. , 1397; 10(1): 97-120. doi: 10.22059/jibm.2018.228507.2508


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب