پوطی, نسیبه. (1403). تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی. , 3(4), 3-36. doi: 10.22059/mmr.2025.380764.1099
نسیبه پوطی. "تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی". , 3, 4, 1403, 3-36. doi: 10.22059/mmr.2025.380764.1099
پوطی, نسیبه. (1403). 'تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی', , 3(4), pp. 3-36. doi: 10.22059/mmr.2025.380764.1099
پوطی, نسیبه. تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی. , 1403; 3(4): 3-36. doi: 10.22059/mmr.2025.380764.1099





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب