1.

تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی

صفحه 3-36
نسیبه پوطی

2.

مرور نظام‌مند عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در صنایع خلاق فرهنگی

صفحه 37-70
علی الهی؛ محمد جوادی؛ نادر جعفری هفتخوانی؛ محمد رضاعلی

3.

ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان

صفحه 71-94
سیدوحید حسینی‌پور؛ محمدرضا باقرزاده؛ مسعود یوسف‌زاده؛ مهرداد متانی

4.

بررسی تأثیر غنای برنامه‌های صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی

صفحه 123-95
سعید ده یادگاری؛ رضا اشرف زاده افشار؛ افسانه اشرف زاده افشار

5.

تبیین ظرفیت‌های صنعت سینما در توسعه عمومی‌سازی علم (مورد مطالعه: فیلم‌های برتر علمی ـ تخیلی فستیوال‌های جهانی)

صفحه 124-152
وحید زندی فخر؛ میترا افضلی فاروجی

6.

تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال

صفحه 153-192
محسن محسنی؛ فرشاد فائزی رازی؛ مریم خوشنویس





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب