1.

Design Thinking As An Effective Tool In Education

دوره 4، شماره 1، شهریور 2023، صفحه 69-86
Seyed Ali FAREGH؛ Parisa Jourabchi Amirkhizi

2.

اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 191-211
شهاب افراز؛ منصوره حاج حسینی

3.

ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران

دوره 52، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 35-65
مریم حسینی نظر؛ نرگس نشاط

4.

بررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم

دوره 5، شماره 3، مهر 1393، صفحه 19-38

5.

بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 82-92
محمد جوادی پور؛ لیلا خزائی؛ ساره یادگاری

6.

بررسی رابطه بین میزان مشارکت در مدیریت دانش با تمایل به تفکر انتقادی کتابداران کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 56، شماره 2، تیر 1401، صفحه 47-58
فاطمه حیدرنژاد؛ فاطمه فهیم نیا

7.

بررسی رابطه‏ی بین سبک‏های یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان پردیس کشاورزی دانشگاه تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
یوسف حجازی؛ عبدالرحیم غیاثی؛ احمد رضوانفر

8.

بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 74-93
زهرا رضایی فرد؛ محسن شاهرخی؛ محمدرضا طالبی نژاد

9.

تفکر نقادانه؛ تحلیل و نقد تعریف‌ها

دوره 47، شماره 2، مهر 1393، صفحه 183-202
سید محمد علی حجتی؛ محمد مهدی خسروانی

10.

جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران

دوره 7، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 299-324
پرویز بیرجندی؛ محمدباقر باقری؛ پرویز مفتون

11.

جایگاه نقد در پژوهش های سیاست خارجی ایران: نمونه موردی فصلنامه سیاست خارجی، 1400-1395

دوره 52، شماره 3، آذر 1401، صفحه 663-631
علی باقری دولت ابادی؛ محمد مجاهدزاده

12.

رابطة زبان مادری، جنسیت و سن با سطح تفکر انتقادی

دوره 14، شماره 55، دی 1388
توران جمشیدیان قلعه سفیدی؛ علی‌اکبر خمیجانی فراهانی

13.

ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ

دوره 7، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 219-231
حسن تقیان؛ علی مقدم زاده؛ کیوان صالحی

14.

طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب

دوره 52، شماره 2، تیر 1397، صفحه 109-130
مصطفی باغ میرانی؛ محمدرضا اسمعیلی؛ محمد حسن زاده؛ علیرضا نوروزی

15.

نظریه های زندگی روزمره

دوره 26، شماره 26، دی 1384
هاله لاجوردی

16.

نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 225-248
زهرا ابوالحسنی چیمه؛ مهتاب عضدانلو؛ وحیده شاه حسینی

17.

ویژگی‌های روانسنجی آزمون تفکر انتقادی واتسون- گلیزر و ارتباط آن با خلاقیت

دوره 6، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 77-90



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب