افراز, شهاب, حاج حسینی, منصوره. (1400). اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر. , 12(3), 191-211. doi: 10.22059/japr.2021.301082.643499
شهاب افراز; منصوره حاج حسینی. "اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر". , 12, 3, 1400, 191-211. doi: 10.22059/japr.2021.301082.643499
افراز, شهاب, حاج حسینی, منصوره. (1400). 'اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر', , 12(3), pp. 191-211. doi: 10.22059/japr.2021.301082.643499
افراز, شهاب, حاج حسینی, منصوره. اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر. , 1400; 12(3): 191-211. doi: 10.22059/japr.2021.301082.643499


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب