1.

Design and Validating a Framework of High-School Crisis-Management Curriculum (The Case of Covid-19 Crisis)

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 553-565
Mohsen Dibaei Saber؛ Davoud Tahmasebzadeh Sheikhlar

2.

Understanding Environmental Education Curriculum by Secondary School Students

دوره 1، شماره 4، دی 2007، صفحه 354-357

3.

ارزیابی کارآیی برنامه درسی کارشناسی مترجمی انگلیسی از نقطه‌نظر دانشجویان و دانش‌آموختگان این رشته

دوره 9، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 1229-1266
علی بیکیان؛ سعید کتابی؛ اکبر حسابی

4.

ارزیابی کیفیت و شایستگی‏های مورد انتظار در برنامه‌درسی دوره کارشناسی رشته زبان روسی از دیدگاه ذی‌نفعان

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 100-119
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ سیده ندا موسوی؛ معصومه معتمدنیا؛ میمنت عابدینی بلترک

5.

انسجام دانش فنی و آموزه‌های طراحی در آموزش معماری مقایسه‌ی تطبیقی سرفصل دروس کارشناسی معماری دانشگاه‌های برتر جهان و ایران

دوره 25، شماره 2، تیر 1399، صفحه 95-106
فوزیه زینلی؛ نریمان فرح زا

6.

بازنگری تطبیقی برنامۀ آموزش پایۀ طراحی در دورۀ کارشناسی معماری

دوره 20، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 59-72
افرا غریب‌پور؛ مارال توتونچی مقدم

7.

بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 61-80
جهانگیر یدالهی فارسی؛ رضا میرعرب رضی

8.

بررسی برنامه درسی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه‌های برجسته آسیا

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 217-254
آیناز سامیر؛ خلیل مطلب زاده؛ حمید اشرف؛ بهزاد قنسولی

9.

بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 82-92
محمد جوادی پور؛ لیلا خزائی؛ ساره یادگاری

10.

بررسی جایگاه فعلی آموزش مقررات ملی ساختمان در مقطع کارشناسی مهندسی معماری و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

دوره 27، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 73-82
پرستو عشرتی؛ علیرضا مکبریان

11.

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتیاق یادگیری و عملکرد تحصیلی در برنامةدرسی مکالمة زبان عربی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 216-232
زهره ناعمی؛ علی محمد ناعمی

12.

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی در برنامةدرسی زبان عربی

دوره 8، شماره 2، دی 1397، صفحه 665-691
زهره ناعمی؛ علی محمد ناعمی

13.

تاملی بر برنامه درسی کارشناسی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و موضوعی-تربیتی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 336-354
مجتبی مقصودی

14.

تجارب دانش‌آموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاه‌های ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 34-19
زینب مندعلی زاده؛ حبیب هنری؛ احسان شاکری

15.

طراحی الگوی برنامۀ درسی با رویکرد خدمات‌محور در سازمان‌ها برای دانشجویان

دوره 17، شماره 4، دی 1398، صفحه 661-686
الهه قاسم‌پور خوشرودی؛ فائزه ناطقی؛ مهناز جلالوندی

16.

مقایسه گفتمان‌های سیاست خارجی در کتاب‌های درسی جامعه‌شناسی دوران ریاست جمهوری خاتمی و احمدی‌نژاد

دوره 51، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1197-1173
احمد نقیب زاده؛ وحید امانی زوارم

17.

واکاوی طبقه‌بندی علوم و دلالت‌های آن برای برنامه درسی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 64-81
مرضیه دهقانی؛ محسن عرفان پور