1.

A Comparative Study of the Evolution of Iranian e-Business Models with the Most Successful Global Business Models

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 103-122
Emad Farazmand؛ Reza AliBakhshi

2.

Customer’s Satisfaction via Online Shopping Environment: The Case of China

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 16-32
GholamReza Zandi؛ Rezvan Torabi؛ Mohammad Amin Mohammad؛ Xu Yi Dan

3.

Developing a multi-issue and flexible negotiation mechanism based on multi-agent systems in the automated interchange

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 589-606
seyed kamal chaharsooghi؛ Zahra Taheri

4.

Does Tax Plays an Important Role among E-commerce Businesses in Malaysia?

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 33-40
Morni Hayati Jaafar Sidik

5.

Effects Of Social Interactions on Purchase Intention in E-Commerce: An Analysis Based on The Stimulus-Organism-Response (S-O-R) Model

دوره 17، شماره 3، مهر 2024، صفحه 731-747
Vananh Thi Pham؛ Trung Minh Ngo؛ Abdallah MH Alomari

6.

Electronic Commerce, Automation and Online Banking in Nigeria: Challenges and Benefits

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 29-52
Stephen A. Ojeka؛ O. Ailemen Ikpefan

7.

Enhancing E-Commerce Usability through Process Mining and User Behavior

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1403
Sepideh Nasiri؛ mostafa Karimi dehkordi

8.

Evaluation of E-Commerce Security using Shannon Entropy & Dempster-Shafer (DS) theory

دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 77-100
Maryam Hajmalek؛ Ahmad Tavakoli

9.

Factors Affecting the Development of E-Commerce Application in Textile and Clothing Companies in Isfahan

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 395-418
Ali Ranjbaraki؛ Gholamreza Eskandarian

10.

Identification of factors influencing building initial trust in e-commerce

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 483-503
Mansoureh Maadi؛ Marjan Maadi؛ Mohammad Javidnia

11.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

12.

Introducing a model of influencing factors of customer's trust and satisfaction in E-commerce area (Case study: Group discount sites in Iran)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 655-674
Naser Asgari؛ Hamed Heidari

13.

Providing a Framework for E-readiness Assessment and Action for E-Commerce in Ramak Dairy Company in Shiraz

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 811-832
Ali Mohammadi؛ Farzaneh Berahmand؛ Payam Shojaei

14.

Simultaneous Survey of the Impact of Multiple Aspects of Electronic Procurement on Organizational Performance of the Top 300 Companies in Iran

دوره 5، شماره 1، تیر 2013، صفحه 1-18
Nastaran Haji-heydari؛ Farhad Eshaghi

15.

The Impact of Innovation, Performance, and E-Commerce Development in the Online Shop on Online Marketing: A Case Study in the Industry

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 1-17
Mahdi Samieifard؛ Milad Abolghasemian؛ Adel Pourghader Chobar

16.

The Performance Evaluation of Tejarat Internet Bank Services (AHP and Eisenhower Matrix Methods)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
Hossein Saadati؛ Majid Afsharirad

17.

The Relationship between Country e-Readiness and Effectiveness of Applying Information Technology in Firms using Meta-Analysis Approach

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 81-96
Hamid Khodadad؛ Saeed Fathi

18.

Users’ perception of selected e-commerce sites in Nigeria

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 41-58
Oluyinka Titilope Afolayan؛ Taofeeq Ibrahim Adebayo

19.

بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر جهانی شدن و تجارت الکترونیک

دوره 40، شماره 3، مهر 1384
دکتر مجید صباغ کرمانی؛ محمد رحیم اسفیدانی

20.

بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794
سید محمدباقر جعفری؛ پگاه سادات حبیبی؛ زهرا محمدی دورباش

21.

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری

22.

بررسی جایگاه تجارت الکترونیکی محصولات دیجیتالی و طبقه‌بندی آن در موازین سازمان جهانی تجارت

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 75-93
ابراهیم رهبری؛ محمدابراهیم داستانپور حسین ابادی

23.

بررسی فقهی احتکار در تجارت الکترونیک

دوره 49، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 17-31
علی اکبر ایزدی فرد؛ امیرمحمد علیزاده

24.

بررسی نقش تعدیل‌کنندگی متغیرهای جمعیت‌شناختی بر ریسک‌های ادراک شده پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی ایران

دوره 48، شماره 3، مهر 1396، صفحه 379-389
سید محمدباقر جعفری؛ معصومه حسینی ابوعلی

25.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب