1.

اثر آرایش تمرین بر اکتساب، یادداری و انتقال برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر

دوره 32، شماره 32، آبان 1386
جواد فولادیان؛ مهدی نمازی زاده؛ محمود شیخ؛ فضل اله باقرزاده

2.

اثر تداخل ضمنی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت های سرویس والیبال (با تاکید بر تلفیق تمرینات مسدود و تصادفی)

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 5-22
رسول حمایت طلب؛ علی مرادی؛ محمدرضا برومند؛ رقیه فخرپور

3.

تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال)

دوره 3، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 23-42
فرناز ترابی؛ محمود شیخ؛ علی محمد صفانیا

4.

تأثیر بازخورد خودکنترل و آزمونگر کنترل با استفاده از بازخورد نوار ویدئویی بر اکتساب ، یادداری و انتقال مهارت حرکتی

دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 87-102
شیدا احسانی نوری؛ الهه عرب عامری؛ احمد فرخی؛ رسول زیدآبادی

5.

تأثیر تغییر پذیری تمرین و سن بر یادداری و انتقال دقت پرتاب از بالای شانه در کودکان

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 115-133
ندا شهرزاد؛ عباس بهرام؛ محسن شفیع زاده؛ مرجان صفاری

6.

تأثیر تکلیف ثانویة حرکتی و تمرین مسدود در مقابل تمرین تصادفی و ثابت بر اکتساب و یادداری مهارت تیراندازی با اسلحه بادی و آزمون فرضیة مبسوط سازی شناختی

دوره 36، شماره 0، شهریور 1387
منصور سیاح؛ فضل اله باقرزاده؛ محمود شیخ؛ الهه عرب عامری؛ محمد صادق ضیائی

7.

تأثیر خطای بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان

دوره 10، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 519-536
محمد حسین زمانی؛ حمیدرضا طاهری تربتی؛ علیرضا صابری کاخکی

8.

تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری کودکان کم‌توان ذهنی

دوره 11، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 443-457
سیدمحمدرضا موسوی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ رسول عابدان زاده

9.

تأثیر زمان آزمون یادداری و ایجاد تداخل بر تثبیت حافظۀ حرکتی پنهان

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-21
پروانه شمسی پور دهکردی؛ بهروز عبدلی؛ مهدی نمازی زاده؛ حسن عشایری

10.

تاثیر سطح تبحر الگو بر اکتساب یادداری و انتقال مهارت حرکتی

دوره 21، شماره 21، مهر 1383
دکتر الهه عرب عامری؛ دکتر احمد فرخی؛ دکتر فضل الله باقرزاده؛ ذکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی

11.

تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی

دوره 2، شماره 3، مهر 1389
سیدکاوس صالحی؛ داود حومنیان؛ مهدی ضرغامی؛ اسماعیل صائمی

12.

تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 563-576
سمیرا جوانبخش؛ ژاله باقرلی؛ مرتضی طاهری

13.

تأثیر هدف‌گزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش ‌آموزان کم‌توان ذهنی

دوره 9، شماره 3، آبان 1396، صفحه 385-404
محدثه محمدی؛ احمدرضا موحدی؛ حمید صالحی؛ شیلا صفوی همامی

14.

تبیین مفهوم سنجش یادداری در مهارت‌های حرکتی براساس مقالات علمی- پژوهشی فارسی: تحلیل محتوای کیفی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 169-186
عالیه میری اردکول؛ محمد رضا شهابی کاسب؛ رسول زیدآبادی

15.

مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون

دوره 3، شماره 2، آبان 1390، صفحه 99-117
منوچهر قلخانی؛ علی حیرانی؛ وحید تادیبی

16.

مقایسة تاثیر تماشاگر و موسیقی بر اجرا و یادگیری یک مهارت مجرد (پرتاب آزاد بسکتبال)

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 65-82
فرناز ترابی؛ محمود شیخ؛ الهه عرب عامری؛ رسول حمایت طلب؛ فضل الله باقرزاده

17.

مقایسه تاثیر یادگیری پنهان و آشکار بر زمان واکنش زنجیره ای

دوره 19، شماره 19، فروردین 1383
دکتر بهروز عبدلی؛ دکتر حسن عشایری؛ دکتر فضل ا... باقر زاده؛ دکتر احمد فرخی

18.

مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته

دوره 14، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 73-88
انسیه قائینی؛ احمد نیک‌روان

19.

مقایسۀ الگوهای مشاهده‌ای در یادگیری تکالیف مختلف

دوره 9، شماره 3، آبان 1396، صفحه 457-475
مهتاب عربی؛ عبدالله قاسمی؛ سید محمد کاظم واعظ موسوی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.