1.

A Comprehensive Evaluation of the Impact of Most Applied Services on News Websites Quality

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 37-54
Iman Raeesi Vanani؛ Mandana Farzaneh

2.

The Influence of Customer Value Co-Creation Behavior on SME Brand Equity: An Empirical Analysis

دوره 13، شماره 2، تیر 2020، صفحه 165-196
Nor Asiah Omar؛ Ahmad Sabri Kassim؛ Najeeb Ullah Shah؛ Syed Shah Alam؛ Che Aniza Che Wel

3.

ادراک شهروندان از شاخص‌های ثبات سیاسی و جابه‌جایی سیاسی در حکمرانی خوب، براساس مؤلفه‌های بومی سازمان‌های خدمات شهری ایران (مطالعۀ موردی: سازمان‌های دولتی استان خوزستان)

دوره 16، شماره 4، دی 1397، صفحه 927-950
فؤاد مکوندی؛ حمید زارع؛ امید جلیلی قاسم‌آقا

4.

ارائه سیستمی کاربردی برای ارزیابی میزان کیفیت وب‏سایت کتابخانه های دیجیتال در ایران بر مبنای طراحی سیستم استنتاج فازی

دوره 44، شماره 4، دی 1389، صفحه 35-59
بابک سهرابی؛ ماندانا فرزانه؛ ایمان رئیسی

5.

ارزیابی بهره‌وری خدمات با رویکرد ترکیبی FBWM & DEA-EEP (مورد مطالعه: شرکت‌های توزیع نیروی برق)

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-64
سهیلا اعتضادی؛ حسین صفری؛ مصطفی زندیه؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد

6.

ارزیابی میزان رضایتمندی روستاییان از کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی براساس مدل سروکوال مطالعه ی موردی : سکونتگاه های روستایی شهرستان دلفان استان لرستان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 113-138
ناصر شفیعی ثابت؛ بهزاد دوستی سبزی

7.

برآورد تأثیر متغیر های اقتصادی بر توسعه فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه

دوره 40، شماره 4، بهمن 1384
حسین سبحانی؛ اسلام محمدی گیگلو

8.

بررسی خدمات کتابخانه‌های دیجیتالی ایران و جهان: معرفی خدمات پیشنهادی برای کتابخانه‌های دیجیتالی ایران

دوره 44، شماره 3، آبان 1389، صفحه 65-88
یعقوب نوروزی؛ بهروز بیات

9.

بررسی نگرش کتابداران کتابخانه‌های بیمارستانی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی نسبت به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به بیماران

دوره 39، شماره 43، تیر 1386
دکتر حجت اله حسن لاریجانی؛ فاطمه نورسری مقدم

10.

تحلیل چالش‌های پیش روی خدمات برون‌رسانی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های کشاورزی ایران

2-40، شماره 4، بهمن 1388
جواد قاسمی؛ سیدمحمود حسینی؛ یوسف حجازی

11.

تحلیل رضایت‏مندی صاحبان کسب و کارهای روستایی شهرستان ملکان از خدمات توسعه کسب ‏وکار

دوره 48، شماره 2، تیر 1396، صفحه 323-332
بابک ایمانی؛ حجت ورمزیاری؛ علی اسدی

12.

سازوکارهای بهبود دسترسی کشاورزان به خدمات کشاورزی ارگانیک ( مورد مطالعه: استان قم)

دوره 50، شماره 3، مهر 1398، صفحه 611-627
حسین شعبانعلی فمی؛ انسیه جعفری منش؛ علی اسدی؛ مهسا معتقد

13.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ سیستم کتابخانۀ دیجیتالی: دیدگاه مدیران کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 48، شماره 3، آبان 1393، صفحه 391-412
یعقوب نوروزی؛ نیره جعفری فر

14.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

15.

عوامل اقتصادی موثر بر جهت‌گیری سیاست خارجی فنلاند در برابر فدراسیون روسیه

دوره 15، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 331-359
رکسانا نیکنامی

16.

مدل ارزیابی پاسخگویی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران

دوره 55، شماره 3، مهر 1400، صفحه 72-92
فرهاد یوسفی مقدم؛ نادر نقشینه؛ میترا دیلمقانی؛ مهشید التماسی

17.

مطالعه ای در مورد نحوهء اراثه خدمات به دانشجویان نابینا در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران

دوره 38، شماره 42، آذر 1383
محمدصادق ضیایی؛ مینا بشارتی

18.

وضعیت اشتغال در مناطق روستایی ایران طی سال های 1385 ـ 1335 (مطالعۀ موردی: مناطق روستایی استان اصفهان)

دوره 46، شماره 2، تیر 1393، صفحه 379-398
مجتبی قدیری معصوم؛ حمید برقی؛ داود جمینی؛ علیرضا جمشیدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب