- اسماعیلپور، حسن (1385). «مبانی مدیریت بازاریابی»، چ سوم، تهران: نگاه دانش، ص 71-66.
- بهاریفر، علی؛ جواهری کامل، مهدی (1389). «بررسی پیامدهای ارزشهای اخلاقی سازمان با مطالعۀ عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی»، دوماهنامۀ توسعۀ انسانی پلیس، 7 (28)، ص 34-20.
- حسنزاده، مهرداد (1384). بازاریابی ورزشی، چ اول، تهران: برسمان، ص 132-129.
- دهدشتی شاهرخ، زهره؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بخشیزاده، علیرضا (1391). «بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعۀ وفاداری به برند»، فصلنامۀ علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (5)، ص 106-87.
- سید جوادین، سید رضا؛ کیماسی، مسعود (1390). مدیریت کیفیت خدمات، چ سوم، تهران: نگاه دانش، ص 17-16.
- صالحی کرآبادی، سجاد؛ رضایی دیزگاه، مراد؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا (1389). «مطالعۀ کیفیت خدمات و رضایت مراجعهکنندگان در سازمانهای دولتی (مطالعۀ موردی استان گیلان)»، دوماهنامۀ توسعۀ انسانی پلیس، 7 (33)، ص 86-61.
- قاسمی، وحید (1389). مدلسازی معادلۀ ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد AMOS، چ اول، تهران: جامعهشناسان، ص 54-51.
- Anderson, E., Sullivan, M. (1993). "The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms." Marketing science. (33)3. 125-143.
- Bentler, P. M., Chou, C. P. (1987)."Practical issues in structural modeling". Sociological Methods & Research, (16)1. 78-117.
- Burmann, C., Jost-Benz, M., & Riley, N. (2009)."Towards an identity-based brand equity model". Journal of Business Research. (62)7. 390–397.
- Chen, C. M., Lee, M. (2011). "Tourist behavioural intentions in relation to service quality and customer satisfaction in Kinmen National Park, Taiwan." International Journal of Tourism Research (13)5. 416-432.
- Choi, J. P. (2001)."The influence of service quality on customer satisfaction and repurchase intentions at fitness clubs in South Korea", University of New Mexico. 88-101.
- Da Silveira, C., Lages, C., Simoes, C. (2011). "Reconceptualizing brand identityin a dynamic nvironment", Journal of Business Research. (51)3. 210 – 222.
- Hans Ruediger Kaufmann, Demetris Vrontis, Yulia Manakova.(2014). "Perception of luxury: idiosyncratic Russian consumer culture and identity". Journal European Journal of Cross-Cultural Competence and Management. (3)2. 144 – 163.
- He, H., Li, Y. (2010)."CSR and service brand: the mediating effect of brand identification and moderating effect of service quality". J Bus Ethics. (13)7. 1-16.
- Hongwei, H., Yan, L., Lloyd, H. (2013). "Social identity perspective on brand loyalty". Journal of Business Research. (65)5. 648–657.
- Keller, K. L. (2008). "Strategic brand management, building, measuring and managing brand equity". Upper SaddleRiver, NJ: Prentice Hall. Journal of Business Ethics. (78)4. 331–346.
- Kwon, H., Ko, Y. (2006). "Validation of single item measure of Scale of service quality for recreational sport (SSQRS)." International Journal of Sport Management. (7)1. 111-112.
- Lovelock, C., Wright, L. (1999). "Principles of service marketing and management." Upper Saddle River. Journal Of Management. (12)2. 883 – 903.
- Matzler, k. (2008). "risk aversion and brand loyalty: the mediating role of brand trust and brand effect". Journal of Business & Industrial Marketing. (22)6. 400-409.
- Moutinho, L., Smith, A. (2000). "Modelling bank customer satisfaction through mediation of attitudes towards human and automated banking." International Journal of Bank Marketing (18)3. 124-134.
- Nguyen, N., Leclerc, A., LeBlanc, G. (2014). "The Mediating Role of Customer Trust on Customer Loyalty". Journal of Service Science and Management. Issue (6)1. 96-109.
- Sahin, A., Zahir, C. (2011). "The effect of brand experiences, trust and satisfaction on building brand loyalty". An empirical research on global brands, procedia social and behavioral sciences. (24)4. 1288-1301.
- Yusof, A., See, L. (2008). "Spectator perceptions of physical facility and team quality: A study of a Malaysian super league soccer match." Research Journal of Internatıonal Studıes. (8)2. 132-140.
|