1.

Evaluation of Effective Factors on e-Loyalty in Organizations Providing Electronic Services using Fuzzy AHP Method

دوره 4، شماره 13، بهار 2013، صفحه 135-156
Fatemeh Mohammadi؛ Amir Afsar؛ Javad Taghizadeh؛ Malihe Bagheri Dehnavi

2.

Presenting a Conceptual Model of Customer Feed back Process in Customer Knowledge Management (C.K.M) Approach

دوره 3، شماره 9، بهار 2012، صفحه 107-138
Ali Akbar Farhangi؛ Seyed Abolghasem Mira

3.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

4.

بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی

دوره 13، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 783-796
افشار نوری روش؛ محمود گودرزی؛ امین دهقان قهفرخی

5.

تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان

دوره 8، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 141-159
مریم حسن زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ کامبیز شاهرودی

6.

رویکرد هشت گانه به مدیریت فرآیند

دوره 59، شماره 0، زمستان 1381
مهدی بشیری؛ دکتر وحید محمودی

7.

طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 359-372
یزدان سبحانی؛ سردار محمدی؛ سعید حاتمی

8.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

9.

مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران

دوره 1، شماره 1، تابستان 1388، صفحه 37-49
هاشم کوزه چیان؛ حمیدرضا گوهر رستمی؛ محمد احسانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.