1.

ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781
طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور

2.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، بهار 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

3.

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 141-160
سید حامد وارث؛ طهمورث حسنقلی پور؛ مرضیه حبیبی

4.

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

5.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

6.

تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548
عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی

7.

شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814
ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی

8.

طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240
هاشم آقازاده؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مینا مهرنوش؛ محمدمهدی لطیفی؛ سام سلیمانی

9.

مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726
مهدیه مختاری موغاری؛ عز ت اله عباسیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ وحید محمودی

10.

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.