ترابی, محمدامین, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, جعفری زارع, مرتضی. (1402). مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران. , 15(2), 185-216. doi: 10.22059/jibm.2022.344989.4399
محمدامین ترابی; طهمورث حسنقلی پور یاسوری; مرتضی جعفری زارع. "مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران". , 15, 2, 1402, 185-216. doi: 10.22059/jibm.2022.344989.4399
ترابی, محمدامین, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, جعفری زارع, مرتضی. (1402). 'مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران', , 15(2), pp. 185-216. doi: 10.22059/jibm.2022.344989.4399
ترابی, محمدامین, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, جعفری زارع, مرتضی. مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران. , 1402; 15(2): 185-216. doi: 10.22059/jibm.2022.344989.4399


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب