حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم. (1391). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران. , 4(1), 39-54. doi: 10.22059/jibm.2012.28612
طهمورث حسنقلی پور یاسوری; منوچهر انصاری; اکرم الهی گل. "بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران". , 4, 1, 1391, 39-54. doi: 10.22059/jibm.2012.28612
حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم. (1391). 'بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران', , 4(1), pp. 39-54. doi: 10.22059/jibm.2012.28612
حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران. , 1391; 4(1): 39-54. doi: 10.22059/jibm.2012.28612


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب