1.

ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336
رضوان چوبندیان؛ امیر خانلری؛ حمید رضا یزدانی؛ احسان عابدی

2.

ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‌گذاری پویا(رویکرد فراترکیب)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی؛ فاطمه گلی

3.

ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی

4.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

5.

بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854
مونا جامی پور؛ محمد عصاریان؛ حمید رضا یزدانی

6.

بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی

7.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

8.

بررسی موانع نظریه‌پردازی در قلمرو علوم اجتماعی

دوره 1، شماره 2، 1388
علی اصغر پور عزت؛ پریسا رضایی؛ حمید رضا یزدانی

9.

بررسی میزان اهمیت و توجه به اندازه گیری زنجیرۀ ارزش منابع انسانی در گروه صنعتی سایپا (مطالعه چند موردی)

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 339-362
عباس بازرگان؛ حمید رضا یزدانی؛ ندا احسانی مقدم؛ مرجان شعبانی

10.

شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41
محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی

11.

طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی

12.

فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348
مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب