1.

بررسی ساختارحرکتی و خصوصیات متنی قسمت بحث مقالات چاپ شده ی نویسندگان بومی و غیربومی در ژورنال های معتبر

صفحه 1-19
مجید نعمتی؛ مهسا محمدی

2.

نشانه‌شناسی زبان بدن در رمان «النومُ فی حَقل الکَرَز» اثر «أزهر جرجیس»

صفحه 20-38
زهرا جلیلیان؛ محمدنبی احمدی؛ جهانگیر امیری؛ تورج زینی‌وند

3.

یادگیری تلفظ و اصول آواشناسی در کتاب‌های آموزش زبان آلمانی به غیر آلمانی‌زبان‌ها بر اساس نگاهی تحلیلی به اثرهای آموزشی نسل شش

صفحه 39-58
آنیتا امیری

4.

تحلیل ریزتکوینی در محیط آموزش زبان خارجی: تأثیر روش‌های تدریس حمایتی استاد و هم-کلاسی در آموزش مهارت خواندن و درک مطلب

صفحه 59-78
سمانه پاسندی؛ مراد باقرزاده کاسمانی؛ سعیده آهنگری

5.

مدل معادلات ساختاری تفاوت های فردی، متغییرهای زبانی، و اجتماعی در پیش بینی روانی، دقت، پیچیدگی، و تلفظ صحبت کردن جوانان ایرانی مهاجر در کانادا

صفحه 79-92
نجمه امیرسلیمانی؛ هدی دیوسر؛ منوچهر جعفری گهر؛ مریم فرنیا

6.

تمرین حساسیت دستور زبان و درک مطلب: شواهدی از زبان آموزان ایرانی ESP (زبان انگلیسی برای اهداف ویژه) در مقطع کارشناسی

صفحه 93-108
نرگس نوری؛ رامین رحیمی؛ داود مشهدی حیدر

7.

نگرش دبیران زبان انگلیسی در مدارس دولتی به صلاحیت حرفه‌ای: بررسی نقش جنسیت و سابقۀ تدریس

صفحه 109-128
افشین رضایی؛ زینب عزیزی؛ اعظم ناصرپور

8.

ارزیابی مقایسه‌ای انواع تمرین‌ها در کتاب‌های انگلیسی دانشگاهی ایران در برابر همتاهای بین‌المللی آن‌ها با تمرکز بر گفتمان ارتباطی

صفحه 129-144
امیر بیگلربیگی قاجاریه؛ علی سلامی؛ سمیرا محمدی

9.

بررسی ترجمه ی الهام دارچینیان از رمان «من او را دوست داشتم» نوشته ی آنا گاوالدا بر اساس نظریه ی وینه و داربلنه

صفحه 145-156
زینب رضوان طلب؛ سیمین کردیزدی

10.

بررسی تاثیر ویدئوهای تعاملی بر دانش واژگانی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در بافت مدارس راهنمایی

صفحه 157-175
سید رضا دشتستانی؛ شمیمه حجت پناه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب