1.

سخن سردبیر: اعتبار پژوهش کیفی

صفحه 304-305
محسن نظری

2.

ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 306-336
رضوان چوبندیان؛ امیر خانلری؛ حمید رضا یزدانی؛ احسان عابدی

3.

طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد

صفحه 337-361
شیرین مزرعه؛ علی شائمی برزکی؛ علی صفری

4.

نگاشت شبکه تداعی‌های برند گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی

صفحه 362-383
محمد صالح ترکستانی؛ پدرام جاهدی؛ فائز دین پرستی

5.

ارائه الگوی توسعه بازارهای بین‌المللی (نمونه‌کاوی: محصولات پتروشیمی)

صفحه 384-411
مصطفی احمدزاده؛ عبدالله نعامی؛ سید محمود هاشمی

6.

ارائه مدل چندسطحی تأثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده

صفحه 412-434
مریم اخوان خرازیان؛ شیوا دادبه

7.

شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ

صفحه 435-456
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز

8.

طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه

صفحه 457-472
هاشم دقیقی اصلی؛ کامبیز شاهرودی؛ سید مظفر میربرگ کار؛ یلدا رحمتی غفرانی

9.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

10.

مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش

صفحه 502-523
پریسا موسوی؛ فریبرز رحیم نیا؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی زنجانی

11.

عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی

صفحه 524-545
سیاوش صلواتیان؛ سیدمحسن عسگرزاده

12.

اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت‌های کسب‌و‌کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه‌پژوهی: صنایع موادغذایی ایران)

صفحه 546-571
رضا سپهوند؛ امیرهوشنگ نظرپوری؛ مسعود سپه وند؛ فریبرز فتحی چگنی

13.

ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

صفحه 572-608
صبا حیدری؛ فریز طاهری کیا؛ نیلوفر ایمان خان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب