صلواتیان, سیاوش, عسگرزاده, سیدمحسن. (1400). عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی. , 13(2), 524-545. doi: 10.22059/jibm.2021.314195.3997
سیاوش صلواتیان; سیدمحسن عسگرزاده. "عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی". , 13, 2, 1400, 524-545. doi: 10.22059/jibm.2021.314195.3997
صلواتیان, سیاوش, عسگرزاده, سیدمحسن. (1400). 'عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی', , 13(2), pp. 524-545. doi: 10.22059/jibm.2021.314195.3997
صلواتیان, سیاوش, عسگرزاده, سیدمحسن. عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی. , 1400; 13(2): 524-545. doi: 10.22059/jibm.2021.314195.3997


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب