1.

اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316
سیاوش صلواتیان؛ توحید سلطانی

2.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

3.

بررسی ساختار مفهومی ‌پژوهش‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی از طریق تجزیه‌وتحلیل هم‌واژگانی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 381-406
احسان دولت زارعی؛ امید فرجی؛ مصطفی ایزدپور؛ فاطمه یونسی مطیع

4.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

5.

درک معنای زنان منطقۀ عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (مطالعۀ مردم‌نگارانه)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-22
محمدتقی ایمان؛ مهتا بذرافکن

6.

طراحی چارچوب توسعة سرمایة اجتماعی خارجی سازمان‌های حمایتی بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی

دوره 11، شماره 4، دی 1403، صفحه 337-352
رضا فرخ شاهی نیا؛ فروزان کارخانه؛ سیاوش قلی پور

7.

طراحی مدل توسعۀ پایدار شرکتی: تبیین نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی، حاکمیت شرکتی، و خلق ارزش مشترک

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 305-325
فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی؛ سیدحمید خدادادحسینی

8.

مسئولیت اجتماعی شرکتی در کسب‌وکارهای خانوادگی: با تأکید بر پایداری و رویکردی بیبلیومتریک

دوره 27، شماره 2، 1404، صفحه 375-408
عطاءاله هرندی؛ پیوند میرزائیان خمسه

9.

مسئولیت اجتماعی شرکتی و موفقیت استارت آپ ها: نقش تعدیل گر ویژگی های جمعیت شناختی ورزشکاران حرفه ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 اردیبهشت 1404
ندا فرخی؛ فرناز فخری؛ زینب مندعلی زاده

10.

نقش تعدیلگر خشک‏سالی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد مالی

دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 123-153
امید فرجی؛ محمود اسدی؛ مهدی خداکرمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب