1.

اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316
سیاوش صلواتیان؛ توحید سلطانی

2.

ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 695-716
سید مهران تقوی؛ مهدی کریمی زند؛ وحید رضا میرابی

3.

بررسی ساختار مفهومی ‌پژوهش‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی از طریق تجزیه‌وتحلیل هم‌واژگانی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 381-406
احسان دولت زارعی؛ امید فرجی؛ مصطفی ایزدپور؛ فاطمه یونسی مطیع

4.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

5.

درک معنای زنان منطقۀ عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (مطالعۀ مردم‌نگارانه)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-22
محمدتقی ایمان؛ مهتا بذرافکن

6.

طراحی مدل توسعۀ پایدار شرکتی: تبیین نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی، حاکمیت شرکتی، و خلق ارزش مشترک

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 305-325
فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی؛ سیدحمید خدادادحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب