1.

Outsourcing the Services of Sports Facilities: A Marketing Approach

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 649-661
Behzad Izadi؛ Mohammadsiamak Rezagholi؛ Ali Saberi

2.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

3.

ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

4.

اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 203-219
سید علیرضا شریفی؛ امین دهقان قهفرخی

5.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 107-118
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

6.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، اسفند 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

7.

بررسی موانع درون سازمانی بازاریابی مؤسسه های ورزشی ایران

دوره 36، شماره 0، شهریور 1387
هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ علی محمدی

8.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

9.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

10.

تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 103-117
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

11.

شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 829-846
رضا قاسمی؛ محمد جوادی پور؛ احمد ترکفر

12.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
رسول طریقی؛ فرشته شیردل شهمیری

13.

طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 119-139
رسول طریقی؛ سیدنصراله سجادی

14.

طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب