کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. (1403). تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری. , 16(3), 116-98. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
مجید کاوند; فرناز فخری; فریبا عسکریان. "تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری". , 16, 3, 1403, 116-98. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. (1403). 'تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری', , 16(3), pp. 116-98. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976
کاوند, مجید, فخری, فرناز, عسکریان, فریبا. تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری. , 1403; 16(3): 116-98. doi: 10.22059/jsm.2023.344654.2976


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب