فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1397). ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان. , 10(3), 548-535. doi: 10.22059/jsm.2019.208070.1648
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری. "ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان". , 10, 3, 1397, 548-535. doi: 10.22059/jsm.2019.208070.1648
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1397). 'ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان', , 10(3), pp. 548-535. doi: 10.22059/jsm.2019.208070.1648
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان. , 1397; 10(3): 548-535. doi: 10.22059/jsm.2019.208070.1648


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب