1.

ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران

دوره 13، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 461-481
علی نوری زاده؛ مجید جلالی

2.

ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 467-480
سید رضا حسینی نیا؛ میثم رحیم زاده؛ بهاره رادفر

3.

ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی

دوره 52، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 345-361
مجید نامداری

4.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

5.

بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)

دوره 14، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 475-498
آصف کریمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ غلامرضا ادیب فر

6.

بررسی نقش کیفیت محیط سکونتی در مهاجرت‌های درون‌شهری، مطالعه موردی: بافت قدیم خرم‌آباد

43(75، بهار 1390)، شماره 75، بهار 1390، صفحه 17-36
احمد پور احمد؛ رحمت ا... فرهودی؛ کیومرث حبیبی؛ مهناز کشاورز

7.

بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثّر بر میزان رضایت‌مندی شهروندان از کیفیّت محیط زندگی (مطالعه‌ی موردی: مقایسه‌ی بافت قدیم و جدید شهر شیراز)

43(77، پاییز 1390)، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 129-144
علی حاجی نژاد؛ مجتبی رفیعیان؛ حسین زمانی

8.

پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 605-618
حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده

9.

رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس از کیفیت خدمات آموزشی ارایه شده به آنها با استفاده از مدل کیفیت خدمت SERVQUAL

دوره 42، شماره 2، زمستان 1390، صفحه 199-207
سعید فعلی؛ نگین بیگلری؛ غلامرضا پزشکی راد

10.

سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)

دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 1-15
کرامت اله زیاری؛ امیر اشنویی؛ محمد مولایی قلیچی

11.

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

12.

مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوال‌های ورزش‌های بومی و سنتی براساس زیرساخت‌های خدماتی

دوره 10، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 795-812
حمیدرضا قزلسفلو؛ نوشین اصفهانی

13.

مدلسازی معادلات ساختاری تأثیر محدودیت‌ها بر رضایت‌مندی گردشگران ورزشی: نقش میانجی انگیزه‌های گردشگران ورزشی

دوره 10، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 294-273
احمد محمودی؛ حبیب هنری؛ جلیل یونسی؛ عاطفه حبیبی راد



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.