1.

ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 461-481
علی نوری زاده؛ مجید جلالی

2.

ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 467-480
سید رضا حسینی نیا؛ میثم رحیم زاده؛ بهاره رادفر

3.

ارزیابی خواسته‌های مشتریان و تبدیل آن‌ها به الزامات فنی در شرکت خدمات مکانیزاسیون کشاورزی با روش توسعه عملکرد کیفی

دوره 52، شماره 3، مهر 1400، صفحه 345-361
مجید نامداری

4.

بررسی اثرات کیفیت محیطی بر رضایت‌مندی و وفاداری در گردشگری روستایی مورد: شهرستان ایذه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1402
سعید رضا اکبریان؛ رعنا شیخ بیگلو؛ حمیده حاتمی

5.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

6.

بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 475-498
آصف کریمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ غلامرضا ادیب فر

7.

بررسی نقش کیفیت محیط سکونتی در مهاجرت‌های درون‌شهری، مطالعه موردی: بافت قدیم خرم‌آباد

دوره 43، شماره 1، اردیبهشت 1390، صفحه 17-36
احمد پور احمد؛ رحمت ا... فرهودی؛ کیومرث حبیبی؛ مهناز کشاورز

8.

بررسی و ارزیابی مطلوبیت فضاهای شهری در راستای رضایت‌مندی روانی جامعه سالمندان مطالعه موردی: خیابان ملت شهرکرد

دوره 11، شماره 3، آبان 1402، صفحه 79-98
مریم رضائی؛ بهاره تدین؛ مرضیه جوانبخت قهفرخی

9.

بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثّر بر میزان رضایت‌مندی شهروندان از کیفیّت محیط زندگی (مطالعه‌ی موردی: مقایسه‌ی بافت قدیم و جدید شهر شیراز)

دوره 43، شماره 3، مهر 1390، صفحه 129-144
علی حاجی نژاد؛ مجتبی رفیعیان؛ حسین زمانی

10.

پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 605-618
حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده

11.

تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

12.

رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس از کیفیت خدمات آموزشی ارایه شده به آنها با استفاده از مدل کیفیت خدمت SERVQUAL

دوره 42، شماره 2، بهمن 1390، صفحه 199-207
سعید فعلی؛ نگین بیگلری؛ غلامرضا پزشکی راد

13.

سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CSM (مطالعۀ موردی: کلانشهر شیراز)

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-15
کرامت اله زیاری؛ امیر اشنویی؛ محمد مولایی قلیچی

14.

شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 37-53
ناصر بیات؛ ابراهیم داودی دهاقانی؛ علی حیدربیگی

15.

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

16.

مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوال‌های ورزش‌های بومی و سنتی براساس زیرساخت‌های خدماتی

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 795-812
حمیدرضا قزلسفلو؛ نوشین اصفهانی

17.

مدلسازی معادلات ساختاری تأثیر محدودیت‌ها بر رضایت‌مندی گردشگران ورزشی: نقش میانجی انگیزه‌های گردشگران ورزشی

دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 294-273
احمد محمودی؛ حبیب هنری؛ جلیل یونسی؛ عاطفه حبیبی راد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب