1.

An investigation on the moderating role of users’ self-efficacy and mobile banking satisfaction in Iran

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 531-552
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Ali Hamidizadeh؛ Mohaddece Sadat Moaddab

2.

Designing a Fuzzy Inference System for Selecting e-Banking Services (Case Study: Sepah Bank)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 41-64
Hatef Rasoli؛ Amir Manian

3.

Developing a model for explaining effective factors on trust in electronic banking; a survey in Bank Melli of Urmia

دوره 6، شماره 1، تیر 2014، صفحه 91-106
Jamshid Salar؛ Abolghasem Ebrahimi

4.

Electronic Commerce, Automation and Online Banking in Nigeria: Challenges and Benefits

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 29-52
Stephen A. Ojeka؛ O. Ailemen Ikpefan

5.

Fuzzy Group Decision Making Model for Identifying and Ranking of Success Factors in Fraud Prevention in Iranian E-banking

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 355-378
Alireza Alizadeh؛ Mehri Chehrehpak

6.

The Effect of Electronic Banking on Deposit Attraction and Market Concentration in Iran’s Banking Industry

دوره 24، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 545-565
Shamsedin Hosseini؛ Nasim Dargazani

7.

ارزیابی تطبیقی سودمندی اطلاعات سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت با هزینه‌یابی سنتی در بانکداری الکترونیک

دوره 19، شماره 3، مهر 1391، صفحه 119-138
محمد نمازی؛ امین ناظمی

8.

اکتشاف سناریوهای آینده بانکداری الکترونیک در ایران

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 9-24
سونا بایرام زاده؛ میثم رجبی نهوجی

9.

بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 475-498
آصف کریمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ غلامرضا ادیب فر

10.

بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 161-180
علی اکبر ارسنجانی؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ نرگس دل‌افروز؛ محمد طالقانی

11.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 93-114
عباسعلی رستگار؛ زهره آقامحمدی

12.

توسعه چارچوب خط‌مشی‌گذاری در بانکداری الکترونیک

دوره 18، شماره 3، مهر 1399، صفحه 403-423
عباس منوریان؛ علی دیواندری؛ سعید یعقوبی؛ هادی سپانلو

13.

توسعۀ مدل پذیرش فناوری در بانکداری ایران (پژوهشی پیرامون بانک رفاه)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 471-490
جعفر رزمی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ علی شهابی

14.

کاربرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم در ساختاردهی به مسئله خط‌مشی‌گذاری بانکداری الکترونیک

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 653-674
عباس منوریان؛ علی دیواندری؛ سعید یعقوبی؛ هادی سپانلو

15.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

16.

ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20
محمد ابوئی اردکان؛ بابک سهرابی یورتچی؛ ساناز بهرامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب