1.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

2.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

3.

The Impact of Social Commerce Determinants on Social Capital for Energy Sectors

دوره 11، شماره 1، 2019، صفحه 60-75
Mohana Shanmugam؛ Ali Yahya Gheni؛ Ahmad Fadhil bin Yusof؛ Vinitha Karunakaran

4.

ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530
محمدرضا فلاح؛ علی حمیدی زاده

5.

ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918
عارفه بردبار؛ ندا عبدالوند؛ نسیم غنبر طهرانی؛ سعیده رجائی هرندی

6.

بررسی تأثیر ویژگی‎های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 777-794
سید محمدباقر جعفری؛ پگاه سادات حبیبی؛ زهرا محمدی دورباش

7.

تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192
حسین معینی؛ مونا جامی پور؛ فاطمه ابراهیمی دلاور

8.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

9.

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

10.

طراحی چارچوبی برای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 855-876
محمدرضا فلاح؛ مونا جامی پور؛ غزاله طاهری

11.

عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف‎کنندگان در تجارت اجتماعی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 97-120
مهدی دشتی؛ علی صنایعی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب