1.

ارائۀ یک رویکرد تلفیقی از مدل کانو و طراحی آزمایش‎های تاگوچی بر اساس مهندسی کانسی به‎منظور طراحی محصول مطابق با نیازهای مشتری در صنعت خودرو

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 317-336
آرش شاهین؛ حسین واعظ شهرستانی؛ الهام باقری ایرج

2.

استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی

دوره 56، شماره 0، بهار 1381
دکتر محمد رضا مهرگان؛ مهرداد قاسمی

3.

بررسی رضایتمندی شهروندان از عملکرد خدماتی شهرداری با استفاده از مدل کانو (مطالعۀ موردی: شهر مینودشت)

دوره 4، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 635-652
یاشار ذکی؛ حسین اسماعیل‌پور؛ علیرضا براتی

4.

تعیین و طبقه‌بندی الزامات رضایتمندی گردشگران با استفاده از مدل کانو و مدل‌سازی معادلات ساختاری(مطالعه موردی: گردشگران باغ بهادران)

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 161-179
صدیقه کیانی سلمی؛ محسن شاطریان؛ علی مهرابی

5.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: شهر شیراز

دوره 6، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 139-151
علی رضا صادقی؛ محمد امین دهقانی؛ مسعود دادگر

6.

سنجش رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (مطالعه موردی بوستان نهج‌البلاغه تهران)

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 121-134
اسماعیل نصیری هنده خاله؛ نسرین گنجی

7.

سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 489-514
مهرعلی همتی نژاد؛ سپیده شبانی؛ زهرا تسلیمی

8.

طراحی محصول با نگرش کاربرمحور به مدل کانو و روش رگرسیونی (مطالعۀ موردی: خودکار تحریری)

دوره 20، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 85-95
پروین عبداللهی؛ نرگس النچری

9.

کاربرد مدل کانو در طراحی و توسعه ی محصولات جدید

دوره 17، شماره 3، زمستان 1391، صفحه 59-66
ناصر کلینی ممقانی؛ پریسا ایزدپناه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.