1.

Factors Influencing Young Entrepreneurial Aspirant’s Insight Towards Sustainable Entrepreneurship

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 435-466
Gyaneshwar Singh Kushwaha؛ Nagendra Kumar Sharma

2.

بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586
فریبرز رحیم نیا؛ یاسمن نوروزی نیک؛ افسانه یوسف پور

3.

بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 24، دی 1390، صفحه 83-102
محمد حقیقی؛ مریم خلیل

4.

تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
محمد رحیم رمضانیان؛ رضا اسماعیل پور؛ هدیه تندکار

5.

مدل‌سازی نظری اثر تردید سبز مصرف‌کنندگان بر رفتار و قصد خرید سبز

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 825-849
مجتبی خلیفه؛ عباس عباسی؛ معین کاظمی؛ مهدی سمیع زاده

6.

نقدی بر فلسفه های بازاریابی

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
دکتر محمد سعید تسلیمی؛ هاشم آقازاده؛ محمد اسفیدانی؛ مسعود کرمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.