1.

Digital Marketing in Strategic Management in the Field of the Tourism

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 22-41
Larysa Fedoryshyna؛ Oleksandr Halachenko؛ Alona Ohiienko؛ Andrii Blyznyuk؛ Rafaela Znachek؛ Natalia Tsurkan

2.

Imam Khomeini's Strategic Management in the Imposed War

دوره 3، شماره 9، آذر 2021، صفحه 43-62
Hadi Gheisariyan؛ Mohammadsadegh Salehimanesh

3.

Knowledge management issues in fast growth SMEs

دوره 2، شماره 2، شهریور 2009، صفحه 31-56
Kambiz Talebi

4.

Sustainable Development in Emerging Economy: Using the Analytical Hierarchy Process for Corporate Social Responsibility Decision Making

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 159-174
Pavlo Brin؛ Mohamad Nehme

5.

The Role of Knowledge Management in E-Business Strategy

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 375-394
Ali Khalouei؛ Ali Asghar Pourezat؛ Mahdi shamizanjani

6.

Time Driven Activity Based Costing : Theory,Applications and Limitations

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 457-482
Mohammad Namazi

7.

ارائه برنامة راهبردی مدیریت پسماندهای روستایی به روش A’WOT (مطالعة موردی : میناب)

دوره 38، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 93-108
سید علی جوزی؛ محسن دهقانی؛ مرتضی زارعی

8.

ارتباط مدیریت راهبردی منابع انسانی با عملکرد شغلی: نقش میانجیگری جوّ اخلاقی

دوره 18، شماره 4، دی 1399، صفحه 751-774
علی باقی نصرآبادی؛ مهرداد بهزادنیا

9.

آسیب‌شناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283
داود نصر اصفهانی؛ برزو بدری فولاد

10.

انتخاب رویکرد مهندسی مجدد در تحول سازمان از بهبود مستمر تا بازسازی محدوده کسب و کار

دوره 18، شماره 2، تیر 1384
مهران سپهری؛ علی کرمانشاه

11.

بررسی عوامل راهبردی مدیریت پسماند شهر رشت با استفاده از روش SWOT و تشکیل ماتریسQSPM

دوره 37، شماره 57، خرداد 1390، صفحه 1-12
نیلوفر عابدین زاده؛ فریماه عابدین زاده؛ طوبی عبدی

12.

برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی)

دوره 5، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 129-148
زهرا آراستی؛ فاطمه‌السادات غفوریان؛ محمد کاویانی

13.

تدوین و معرفی منظرهای راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان از طریق مدل دیوید

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 157-172
رسول نظری؛ محمد احسانی؛ مهرزاد حمیدی؛ محسن سالاری

14.

چارچوب دست‌یابی به چشم‌انداز مشترک در مدیریت مشارکتی-راهبردی آب (مطالعۀ موردی: حوضۀ آبخیز کشف‌رود)

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 865-886
محمد سالاریان؛ کامران داوری؛ امین علیزاده؛ محمد لگزیان؛ محمد فاضلی

15.

شناسایی ابعاد مدیریت راهبردی مصرف رسانه‌ای (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی آپارات)

دوره 56، شماره 2، تیر 1401، صفحه 15-30
مجید بوجارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ ندا سلیمانی

16.

شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناپ)

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 635-651
کامبیز طالبی؛ علی داوری؛ نگار سادات تقوی

17.

مدیریت راهبردی توسعه گردشگری تفرجی شهرستان شهریار با اتکا به مدل PESTEL

دوره 6، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 73-94
محمدامین خراسانی؛ قاسم حیدری

18.

مدل ترکیبی تصمیم‌گیری چندمعیاره در احیای راهبردی یک رودخانۀ فصلیِ شهری

دوره 4، شماره 4، دی 1396، صفحه 1105-1116
محمد ابراهیم بنی حبیب؛ مارینا عزتی امینی؛ محمدهادی شبستری

19.

مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکت‏های فناوری اطلاعات داخلی و خارجی

دوره 21، شماره 3، تیر 1387
وحید ناصحی‏فر؛ سید جواد پورحسینی

20.

مهندسی مجدد مدیری استراتژیک

دوره 59، شماره 0، دی 1381
دکتر محمد نقی شهیدی

21.

همراستا سازی مدل تعالی کیفیت اروپایی و مدیریت استراتژیک برای رسیدن به بهبود عملکرد

دوره 1، شماره 2، 1388
مجتبی اکبریان؛ امیر عباس نجفی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب