1.

استراتژی بازاریابی هوشمند

دوره 17، شماره 3، تابستان 1383
دکتر سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقا زاده؛ محمد رحیم اسفیدانی

2.

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران (موردمطالعه: گردشگری روستایی استان گلستان)

دوره 10، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 470-487
سعید بقایی؛ هادی دادخواه

3.

بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه

دوره 19، شماره 3، تابستان 1385
غلامعلی منتظر؛ نرجس ناصر بخت

4.

تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

دوره 8، شماره 1، بهار 1394، صفحه 81-100
حسین رضایی دولت آبادی؛ مژده علیان

5.

تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 113-129
حسین رضائی دولت آبادی؛ زهرا سادات صانعیان

6.

رویکردهای توسعه استراتژی در کسب مزیت رقابتی پایدار و مصادیق آن در صنعت خودروی جهانی همراه با تحلیل پیامدهای آن برای صنعت خودروی کشور

دوره 6، شماره 18، زمستان 1387، صفحه 5-50
داوود کریمی دستجردی؛ جواد فیض آبادی؛ سمیه علی‌بخش مطلق

7.

شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 91-112
جواد عطاران؛ علی دیواندری؛ حیات آدینف

8.

طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا)

دوره 8، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 273-292
آصف کریمی؛ سوما رحمانی

9.

طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور

دوره 3، شماره 1، بهار 1390، صفحه 1-18
هاشم آقازاده؛ مینا مهرنوش

10.

مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626
احمد سلیمی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.