1.

A Framework for Firm Performance Under the Influence of Knowledge Management and Dynamic Capabilities: Examining the Mediating Role of Sustainable Competitive Advantage

دوره 16، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 205-227
Shahrokh Beigi؛ Esmaeil Malekakhlagh؛ Rasoul Nosratpanah؛ Mohammad Safari

2.

استراتژی بازاریابی هوشمند

دوره 17، شماره 3، تیر 1383
دکتر سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقا زاده؛ محمد رحیم اسفیدانی

3.

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران (موردمطالعه: گردشگری روستایی استان گلستان)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 470-487
سعید بقایی؛ هادی دادخواه

4.

بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه

دوره 19، شماره 3، شهریور 1385
غلامعلی منتظر؛ نرجس ناصر بخت

5.

تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو)

دوره 76، شماره 3، مهر 1402، صفحه 493-509
علی علایی؛ باقر عسگر نژاد نوری؛ علیرضا حمیدزاده اربابی

6.

تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 81-100
حسین رضایی دولت آبادی؛ مژده علیان

7.

تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 113-129
حسین رضائی دولت آبادی؛ زهرا سادات صانعیان

8.

رویکردهای توسعه استراتژی در کسب مزیت رقابتی پایدار و مصادیق آن در صنعت خودروی جهانی همراه با تحلیل پیامدهای آن برای صنعت خودروی کشور

دوره 6، شماره 18، بهمن 1387، صفحه 5-50
داوود کریمی دستجردی؛ جواد فیض آبادی؛ سمیه علی‌بخش مطلق

9.

شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 91-112
جواد عطاران؛ علی دیواندری؛ حیات آدینف

10.

طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا)

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 273-292
آصف کریمی؛ سوما رحمانی

11.

طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 1-18
هاشم آقازاده؛ مینا مهرنوش

12.

مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626
احمد سلیمی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

13.

مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298
فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب