علایی, علی, عسگر نژاد نوری, باقر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. (1402). تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو). , 76(3), 493-509. doi: 10.22059/jne.2023.355632.2531
علی علایی; باقر عسگر نژاد نوری; علیرضا حمیدزاده اربابی. "تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو)". , 76, 3, 1402, 493-509. doi: 10.22059/jne.2023.355632.2531
علایی, علی, عسگر نژاد نوری, باقر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. (1402). 'تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو)', , 76(3), pp. 493-509. doi: 10.22059/jne.2023.355632.2531
علایی, علی, عسگر نژاد نوری, باقر, حمیدزاده اربابی, علیرضا. تأثیر قابلیت‌های کارآفرینی بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار: نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازاریابی اجتماعی (مطالعة گروه صنعتی ایران خودرو). , 1402; 76(3): 493-509. doi: 10.22059/jne.2023.355632.2531


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب