رضائی دولت آبادی, حسین, صانعیان, زهرا سادات. (1392). تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی. , 6(4), 113-129. doi: 10.22059/jed.2013.50801
حسین رضائی دولت آبادی; زهرا سادات صانعیان. "تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی". , 6, 4, 1392, 113-129. doi: 10.22059/jed.2013.50801
رضائی دولت آبادی, حسین, صانعیان, زهرا سادات. (1392). 'تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی', , 6(4), pp. 113-129. doi: 10.22059/jed.2013.50801
رضائی دولت آبادی, حسین, صانعیان, زهرا سادات. تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی. , 1392; 6(4): 113-129. doi: 10.22059/jed.2013.50801


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب