1.

اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

2.

ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624
رضا رستگاری؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

3.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

4.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

5.

بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 65-82
فریبرز رحیم‎نیا؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

6.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

7.

تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 57-70
محمدرضا جلیلوند؛ ابوالقاسم ابراهیمی

8.

روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688
سید جواد محمدی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ شهرزاد طیاران؛ صدیقه طوطیان اصفهانی

9.

شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854
سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب