جلیلوند, محمدرضا, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1390). تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو). , 3(3), 57-70.
محمدرضا جلیلوند; ابوالقاسم ابراهیمی. "تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)". , 3, 3, 1390, 57-70.
جلیلوند, محمدرضا, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1390). 'تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)', , 3(3), pp. 57-70.
جلیلوند, محمدرضا, ابراهیمی, ابوالقاسم. تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو). , 1390; 3(3): 57-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب