نویسنده = علی دیواندری
تعداد مقالات: 6

1

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

2

بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 10، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 673-694
علی دیواندری؛ محسن نظری؛ سید رضا سید جوادین؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ حمزه رایج

3

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

4

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، بهار 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی

5

شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 661-688
سعیده منصوری؛ عادل آذر؛ علی دیواندری؛ رسول رمضانیان

6

شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
علی دیواندری؛ گلناز ترکاشوند


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.