1.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

2.

افق‌های تازه پرسشگری برای پژوهشگران

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-3
علی دیواندری

3.

بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694
علی دیواندری؛ محسن نظری؛ سید رضا سید جوادین؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ حمزه رایج

4.

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

5.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی

6.

شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688
سعیده منصوری؛ عادل آذر؛ علی دیواندری؛ رسول رمضانیان

7.

شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
علی دیواندری؛ گلناز ترکاشوند

8.

شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113
علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.