1.

هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تأثیر آن بر عملکرد عرضه‎کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریۀ مبادلۀ اجتماعی

صفحه 1-22
محمد باشکوه؛ وحیده علی‎پور

2.

بررسی کیفیت خدمات بانک پارسیان در استان همدان از دیدگاه مشتریان

صفحه 23-42
سید حیدر حسینی؛ علی اکبر سهرابی

3.

بررسی نقش مؤلفه‌های سرمایۀ اجتماعی در کارآفرینی سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان زاهدان)

صفحه 43-62
روح اله رضائی؛ روح اله درینی

4.

تبیین رابطۀ مؤلفه‎های فرهنگی و کیفیت نگهداری اموال در سازمان

صفحه 63-82
داود سلمانی؛ محمد خدابخشی

5.

بررسی رابطۀ مدیریت استعداد بر عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان

صفحه 83-102
غلامرضا طالقانی؛ سمیه امینی؛ علی غفاری؛ حسین آدوسی

6.

بررسی نقش فضای سازمانی کارآفرینانه در بهبود عملکرد نوآورانۀ مؤسسه‎های تحقیقات کشاورزی دولتی

صفحه 103-122
امیر علم بیگی؛ بابک افقهی

7.

بررسی و اولویت‌بندی علل و عوامل ترک خدمت کارکنان شرکت پتروشیمی مبین در پارس جنوبی

صفحه 123-142
عبدالحسین کرمپور؛ حیدر احمدی؛ محمد صفری کهره؛ الهه اسداللهی دهکردی

8.

طراحی الگوی بومی شناخت و سنجش فرهنگ سازمانی سازمان‎های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 143-163
غلامحسین نیکوکار؛ محمد رضا سلطانی؛ عباس نیاوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب