1.

بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان

امید پورحیدری؛ محمد خاکساری؛ محمد دوست محمدی

2.

بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی

محمد حقیقی؛ بهاره عطایی

3.

بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی

منیژه حقیقی‌نسب؛ حدیقه شریعت‌زاده

4.

طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی

طاهر روشندل اربطانی؛ داتیس خواجه‌ئیان؛ امیر اعظمی

5.

بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو

6.

بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان

منصور صمدی؛ علی حسین حسین‌زاده؛ محمد نورانی کوتنایی

7.

ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی

محمود فیروزیان؛ صمد نجفی؛ محمدرضا لعلی؛ حسین رضاپور

8.

ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران

محمود محمدیان؛ سینا فرهنمد؛ محمد حسن یوسفی دستجردی

9.

ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن

ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ وحید ناصحی‌فر

10.

اندازه‌گیری توان رقابتی پتروشیمی متانول با استفاده ‌از سیستم فازی

محمد رضا مهرگان؛ حسین صفری؛ عزت اله اصغری‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب